diumenge, 16 d’agost del 2009

La maledicció del cavaller

Aquest és el darrer post que dedico a la mudança ho prometo.
Amb el canvi de pis he aprofitat per deixar una companya que va decidir estafar-me dos mesos una connexió a TV de pagament que no he gaudit i com temia que conservar el número em demoraria l'adsl vaig decidir donar d'alta una línia nova amb Telefònica.
No se si és culpa de l'agost o de que amb la oferta de llançament d'un ADSL barat s'han col.lapsat però el diàleg amb els tècnics per venir a insal.lar-la ha estat:
1r Intent: truquem per passar a fer l'alta al 39 2n 1a. No, noooo s'equivoquen es 29 Sat 1a!
2n Intent: Truquem per venir a instal.lar una línia amb ADSL al 29 2n 1a. NOOOOOO Sobreàtic 1a!!!
Silenci de 7 dies.
Trucada meva: Perdoni m'havien de fer una alta de línia. Senyor aquesta alta va ser anul.lada per adreça incorrecta.
3r intent: Hola hem de passar a instal.lar una línia, li va be avui a les 12h. No treballo fins les 3, poden passar per la tarda? - Ja el trucarem.
4rt intent: Hola passarem demà de 4 a 6. D'acord, em poden dir quina adreça tenen. -Sí es el 29 baixos oi? NOOOOOOOO es Sat 1a coi!!!! -Un moment (dirigint-se a un company) se han vuelto a confundir, lo hacemos igual. VALE.

Després d'aquesta tortura arriba el tècnic però la línia encara no havia arribat al terrat on ens foníem a les 4 de la tarda.
Quan la línia va arribar i va ser hora de connectar el mòdem: el primer, l'endolla i es bloqueja.... el segon ídem, fins al quart mòdem que segons el professional, per ser de major qualitat aguantaria i és quan el tòtil s'adona de que es bloquejaven perquè m'havien donat d'alta la TV també i els altres modems no estaven preparats. Això a les 7 de la tarda d'un divendres, el tècnic mes empipat que jo va començar a despotricar de telefònica, de les contrates i del govern: que si tanta crisis i ara subvencionen cotxes enlloc de pactar amb la patronal. No vaig atrevir-me a descontradir-lo i menys vaig pretendre apuntar que la mesura de foment de la compra de cotxes és per salvar molts llocs de treball i fomentar la compra de cotxes que emetin menys CO2 com tampoc li vaig suggerir que les negociacions amb patronal i sindicats s'havien fet i la patronal s'habia tancat en banda nomes pretenent rebaixes en la despesa de SS de les empreses que volien rebaixar 5 punts. Desconec de quin partit era "admirador" el meu tècnic i no es que sigui un fan de la política jo però el fet de que ell tingues el poder de la meva connexió em va fer callar davant del seu discurs destructiu. Tio volen que et deixi penjat i que vagi a fer una alta de línia aquí al costat. Afortunadament la meva passivitat i el fet de que cobrava mes per un ADSL el va fer restar fins que la pàgina de Google va sortir a la pantalla de l'ordinador.

Ahir un altre acte de covardia em va fer anar a dormir al sofà ja que un llangardaix es va instal.lar al sostre de l'habitació i com es l'única espècie que no tolero desprès de frustrats intents de dissuadir-lo de que m'abandones amb una escombra i un desodorant va aconseguir protegir-se dins el marc de la porta i jo vaig optar per obrir les finestres i tancar la porta ja que el gat tampoc es sentia caçador i davant la meva insistència per atacar optà per posar-se sota el llit.
Total que he dormit al sofà i aquest matí no hi havia ni rastre de la bèstia (minúscula però fastigosa). En aquesta ciutat de calor sufocant on els gats ja no tenen instint per caçar ni els Sant Jordis són capaços de matar al drac.

5 comentaris:

Clara Castillo ha dit...

Hola!! La verdad pensé que tu blog estaba en español y lo cierto es que no entendí nada jajaja :-)
Si tú sí entiendes español, te espero por mi blog: claratoctoc.blogspot.com
Saludos gigantes
Clara

Deric ha dit...

quina odissea! Jo ara també he canviat l'adsl i tot això però al ser amb la mateixa companyia no he tingut tants problemes. Això sí, de tele de pagament, cap ni una perquè si la normal no la miro, imagina't haver de pagar...
En quant al pobre drac, jo en vaig tenir un d'adoptat durant un temps a l'habitació, no em fan res, els trobo bonics i, a més, es menjen els maleïts mosquits!

Met ha dit...

El problema dels ADSL, com del telèfon a Espanya, és que la privatització de Telefònica no va separar l'operador de la infraestructura.
Telefònica es fa càrrec de les línies dels seus clients, i de les connexions dels clients de la competència... !!!! Ho podrien ahver fet com Renfe, que porta els trens (a la seva manera) i Adif que gestiona (també a la seva manera) catenàries i vies.
Això fa que Talefònica sigui un monopoli privat, pel que funciona per la inèrcia d'haver-se engrandit mengtre era un aonopoli públic.
Fins que hi hagi una autèntica competència, haurem de tragar amb tedioses esperes com la del teu ADSL.
I sobre el Drac del teu dormitori... pensa que mengen mosques i mosquits... i que no cauen del sostre. Tenies un somni sense picades assegurat.
Si el gat no el vol fer fora... vés pensant en comprar-te un sofà-llit pel que pugui passar d'aquí a finslas d'estiu! :)

Jordi ha dit...

Clara, prometo visitarte.

Deric, pensava que no aconseguiria internet en tot l'estiu i la TV una estafa! Jo soc pro-animals pero es que amb els dragonets no puc, és superior a mi! ahir me'l vaig trobar al safareig de la terrassa, crec que el tindré una temporada d'inquilí. Mentres no entri dins rai.

Met, si si es que o es privatitza be o no es fa...
Ja sé que es mengen els mosquits però hi tinc fòbia. POdrien fer repelents de dragons de la mateixa forma que en fan de mosquits. Per sort el sofà és sofa-llit perquè la bèstia ahir es passejava per la terrassa...

Ferran Porta ha dit...

Ai, Jordi, com entenc els teus nervis davant de la situació que ens expliques; el tracte de les companyies de telefonia és una autèntica escombraria, un fàstic! El fet de no tenir (gairebé) llocs físic on t'atenguin i obligar-te a fer les gestions per telèfon, ho empitjora tot. N'hi ha per cabrejar-se de debò!